Fett losigt!

Skulle Storeman ha sagt om att jag blev besviken när det var Alpina VM på tv vilket gjorde att Hem till gården inte visades. Ja, jag är pinsam. Det finns inget mer att säga om det. Än värre är att jag t.o.m. spelar in det ibland när jag inte är hemma den tiden. Suck!

Idag var jag iväg och gjorde en grej. Det där jag var nervös för. Jag berättar om nån vecka. När jag var klar väntade ultramaken i bilen utanför och hade köpt en burk-cola till mig:

Finns det nåt godare. Jag dricker inte cola ofta. Det är väl därför det är så gott när jag väl dricker det, speciellt på burk. Det är kärlek!

Igår körde jag mitt distanspass igen, 40 minuter även denna gång. Det gick bra, inte lika himlastormande som sist men bra. När jag kom hem möttes jag av min goe Lilleman som ropar "Nuuu är mamma hemma!!". Han tyckte jag skulle gå och duscha direkt för jag var så kladdig (svettig). Jag hade dock mina varjedagövningar att göra och när det var 20 sekunder kvar av plankan kommer Lilleman och sätter sig på mig men jag klarade fram till slutet!

Sötnos!

Ikväll blir det spinning! Hoppas det kommer mycket folk.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0