Vill sätta tänderna i...

...min nya klocka. Hoppas den kommer med posten idag!

Annars är det spinning som gäller idag. Pulsspinning, såklart. Känner mig oförskämt pigg efter helgens löppass. Det måste ju vara ett bra tecken? Jag kämpar lite med demoner som vill göra mig osäker inför maran men den ska besegras. I vanliga fall hade jag inte varit osäker men då jag bara hunnit löpträna sedan januari i och med förlossningen gör det mig lite darrig.

Igår strukturerade jag upp ultramakens styrketräning. Det blir bra! Ska bli kul att se de kommande förbättringarna.

Kram

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 13:37:29
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Hejamamma

Hej Elise, kul att du gillar bloggen. Har du testat att gå via länken som finns i bloggen?

2011-05-08 @ 08:20:59
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0