Tjohoo!

Idag börjar en period med fart på schemat. Som jag längtat. Jag känner mig lite som en seriefigur du vet som stoppas upp mitt i farten av någon större som håller upp den men man fortsätter springa ändå. Fattar du? Å så lite Benny Hill musik på det, för er som är gamla nog att känna till Benny Hill... Idag ska jag i alla fall avverka 50 minuter fartlek. Fartlek är egentligen något som jag inte gett en chans då jag vill ha mer strukturerat och det känns som om det inte är det men nu står det på schemat och då ska jag ge det en ärlig chans. Löparcoachen brukar ha rätt så jag litar på det.

Annars blir det fortsatt plugg hela dagen. Imorgon sätter sista veckan igång på PT-utbildningen. Så himla roligt!!

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0