På små lätta moln...

...flyger jag omkring. Igår kom licensen hem vilket betyder att jag även fixade den teoretiska examinationen - YES! Jag är nu lic. Personlig Tränare. Jag var så glad att jag inte visste vad jag skulle göra av mig själv. Denna utbildning är något jag velat göra i många år men först nu fick jag möjligheten att göra det. Jag tror inte det är många som vet riktigt hur stort det är för mig. Ultramaken vet och han firade mig en gång till igår med ett riktigt fint och gott Amaronevin. Jag skulle vilja köpa mig något riktigt fint. Ska fundera lite...

Min fartlek igår var dock inte på små lätta moln. Riktigt tungt var det... Jag tror att förra veckans benträning fortfarande sitter i lite grann. Men men, det måste vara tungt ibland för att man ska uppskatta alla de passen när man känner sig som en antilop. I embrace this too.

Igår filade jag på mina och ultramakens nya visitkort. De blir riktigt bra om jag får säga det själv.

Kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Jag är så glad för din skull och vet att du är toppen. Största grattiskramen från mig! Vilken tur att det är påsk så ni kan fira hela familjen ute i solen med barnlek och fartlek! Tid bokad på tis till J. Kram igen

2011-04-21 @ 09:15:15
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Hejamamma

Tack, H! Kram

2011-04-21 @ 10:16:43
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: mamma

Stort grattis! visste att du skulle fixa det.Kram

2011-04-21 @ 12:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0