Nu är den här!

dsc00266 (MMS)

Tänk vad kul det kan vara med lite prylar. Nu har min nya klocka kommit och jag bara längtar till jag får testa den på dagens intervallpass. Det blir samma typ av intervaller som sist. Intervaller är ju, som du vet, i princip det enda löppass jag kör på löpband. Det är bra att kunna se hastighet och kunna fokusera på löpandet och inte backar eller annat. Dessutom ger det mig en möjlighet att lägga mer fokus på tekniken vilket förbättrar mitt löpsteg. Annars är löpband inte min grej. Jag sticker hellre ut och springer oavsett väder. Du såg ju att jag var ute i snöstormarna i vintras och kände mig övergrym! Dags att ge sig iväg till Stinsen och slipa till de ortopedisska inläggen som ger mig fruktansvärda blåsor. Gillade inte att de hindrade mina intervaller under PT-utbildningen... Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0