Lycka!

Storeman frågade mig häromveckan vilken typ av träning om jag tycker allra mest om. Svaret är kanske oväntat för den som inte känner mig och just den typen av träning har jag nog knappt skrivit om på bloggen. Anledningen är att det var alldeles för länge sedan jag hade möjligheten att träna det. Min favoritträning är: Dans! Då är det framförallt streetdance som får igång mig. Tidigare har jag dansat i några år och det är verkligen bland det bästa jag vet. Den lycka jag känner under och efter varje danspass är svårslagen. Tyvärr är det inte helt lätt att hitta danskurser här ute i förorten och att ta sig in till stan tar sådan tid men när jag börjar jobba igen ska jag försöka göra något åt det.

Nu är det dags för mitt corepass på gymmet. Kom du med!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0