Lic. Personlig Tränare?

YESSSSS! Klarade praktiska tentan!! Med bravur om jag får säga det själv! Jag var kolugn och tog hand om bästaste Ida på bästa sätt. Oj, oj, oj vad nervös jag varit under veckan men nu är det avklarat.

Efter den praktiska delen var det dags för teoretisk tenta och den gick tyvärr inte lika bra... Jag vet ännu inte hur den gick (därav frågetecknet i rubriken) och får veta först om två veckor... Varför gick inte den bra då? Jag vet inte om någon varit lite på lyset när hon/han skrivit frågorna men jag fick inte ihop alla svarsalternativ med alla syftningsfel, fel i meningsbyggnad, felaktiga särskrivningar m.m. För mig blev det så tillskruvat att jag ibland inte ens kunde förstå vissa meningar. Kanske är det bara jag, det lär visa sig. Jag vet bara att jag inte kunde ha pluggat mer än jag gjort.

Aja, det är väl bara att skriva om. Praktiska tentan fixade jag klockrent!!! Yes, värsta grymma tjejen!

Å du, vill du ha en grym PT som ger dig resultaten du bara kunnat drömma om så har du henne här. Give us a call and I´ll hook you up!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

GRATTIS önskar soon to be MASSÖREN!;)

2011-04-17 @ 21:10:18
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha! Inte bara jag som reagerade på den "halvbra" svenskan alltså...? :) BRA jobbat idag, jag känner på mig att teorin är spikad också! :)

2011-04-17 @ 21:30:30
URL: http://www.healthbyhelena.com
Postat av: Johanna Björklunds

Härligt jobbat! Men jag håller med dig om teorin, det var många konstiga syftningar och frågor. Vi får hålla tummarna!

2011-04-17 @ 21:40:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/welldone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0