Gulle...

Sitter med Storeman och tittar på Postkodmiljonären varpå han säger att han tycker att jag skulle söka dit. "Varför då" undrar jag. "Men mamma, du kan ju alltid svaren på nästan alla frågor". Gullunge, kul att någon tycker man är lite allmänbildad i alla fall.

Nu börjar det kännas i kroppen att den längtar efter träning. Börjar få ont lite här och var i avsaknad av den livsviktiga träningen. Hur gör folk som inte tränar? Tänk om de visste hur bra de kunde må? Jag längtar tills jag få chansen att sätta tänderna i några omotiverade själar och öppna de gyllene dörrarna till träningens värld. Jag spenderar delar av dagarna med att fundera över fortsatta mål efter maran i slutet på maj... Skulle vilja köra lite tung styrketräning... Vi får se, sa den blinde.

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Lotta Johansson

Visst är barn underbara :-) Min dotter Wilma tycker jag ska vara med på "Halv åtta hos mig" för jag gör så otroligt goda pannkakor.



Ha en underbar lördag när ni supportar Andreas. Heja Heja Heja.



Kram Lotta, Newline

2011-04-09 @ 07:28:39
URL: http://www.newlinesport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0