Fira!

Jag har nu lärt mig att man ska fira när man nått det mål man lagt upp. Om någon råkat missa det så är jag nu licensierad Personlig Tränare. Det är ett mål jag haft sedan länge men för knappt ett år sedan, när jag var gravid med Lillan, bestämde jag mig för att det äntligen skulle bli av under den kommande mammaledigheten. I onsdags fick jag veta att jag klarat både den praktiska och teoretiska examinationen och därför har licensen. Vi fick ju lära oss hur man coachar och att man självklart ska fira när man nått det mål man siktat mot. Nu får jag alltså fira:

Nu har jag beställt den här lilla godingen. Snygg, eller hur!

Även denna förmiddag har ägnats åt träning. Själv hade jag intervaller på schemat. 3x2 minuter med 3 minuters ståvila emellan. Intervallerna skulle köras i simulerad 10 km tävlingsfart. Kändes lite lökigt om jag ska vara ärlig men jag har lärt mig att inte ifrågasätta löparcoachen. Han har alltid rätt när det kommer till löpning. Vare sig man vill eller inte upptäcker man snart att man förbättrats rejält. Att han coachat fram Sverigeelit i ultralöpning talar för sig själv.

Nu ska jag ut i solen, vad gör du idag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0