Dags att grotta in sig!


Ja, dagens understatement är nog att jag har lite att plugga in. Visst har jag mycket sedan tidigare. Hela pärmen är ju inte ny information för mig men det gäller att allt sitter innan söndagen den 17 april. Det är dagen jag har både teoretisk och praktisk examination... Idag var sista dagen för första blocket och nu har jag en vecka "ledigt" innan nästa block. Bara att grotta ned sig, alltså.

Idag körde vi lite styrketester och avslutade med en typ av Coopertest men istället för att springa så långt som möjligt på 12 minuter sprang vi 2 km så snabbt som möjligt. Jag sprang på 10.15... Jag är ändå ganska nöjd. Jag var ouppvärmd och förkyld. Nej, jag borde alltså egentligen inte sprungit. Tävlingsdjävulen tog dock över.

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Triathlonmamman aka Anna Pojen

Hittade hit från träningskompisen, jag gjorde mitt Coopertest (fast variant 3 km på så bra tid som möjligt) i fredags. Ska bli kul att se utvecklingen, första gången tester på detta sätrt för mig. Lycka till med utbildningen! :)

2011-04-04 @ 08:34:22
URL: http://triathlonmamman.wordpress.com
Postat av: Hejamamma

Tack Anna. Ja man blir bättre bara av att ha gjort testet tidigare så jag räknar med bättre tid bara av att ha värmt upp, vara frisk och att ha ett test i bagaget. Kul att du hittat bloggen!

2011-04-04 @ 09:08:32
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0