Vilken dag!

Vilken härlig höstdag vi hade här i Stockholm idag! Plus 6 i morse men soligt och härligt. Löven börjar bli gula och det är så vackert ute. Det enda tråkiga är att jag inte kan vara en av er som nu påbörjar den å så härliga höstträningen utomhus. Härliga löppass utomhus när man är lite kall till en början men värms upp, sakta men säkert.

Läste i en blogg häromdagen där en tjej undrade vad man skulle göra nu när det blev för kallt att träna ute. What?!? Jag vet att jag sagt det många gånger förr men det enda som stoppar mig från ett löppass när jag inte är gravid är extremt väder. Med det menar jag att det är kallare än -12 eller snöstorm. Jag tror att många av någon konstig anledning fått för sig att det inte går att springa annat än på barmark. Fel, fel, fel, som Brasse skulle ha sagt. Lova mig att du till vintern testar att fortsätta med utomhuslöpningen. Eller varför inte börja med löpträningen nu och fortsätta även på vintern? Om du inte gjort det förr kommer det bli en nära religiös upplevelse, jag lovar! Det finns hur bra kläder som helst för det ändamålet.



Jag bjuder på en bild av mig, ogravid, i vinterskrud på väg ut på vad som säkert var ett superskönt pass.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0