Uppdatering

Jag var tvungen att be ultramaken ta en bild på mig, så som jag nu ser ut. Känsliga läsare varnas...



Jag tror ultramaken glömde blixten, därav den taskiga kvalitén. Som du ser är det en mage som är ute och går med mig snarare än tvärtom. Jag ser ut och känner mig som om jag ska sprängas. Det är ingen lek att gå omkring med den här kulan ska du veta. Bullan rör sig som om hon tränade på Jumping jacks och jag tror hon kan bli en hyfsad boxare då hon hittat min urinblåsa att träna på.

Jag blev ganska nojig när jag läste i senaste numret av Mama om Eva Röse som testat sig och upptäckt att runt i hennes blod fanns diverse miljögifter, flamskyddsmedel och annat. Jag har väl inte varit jättenoga med att tvätta familjens kläder när de varit nyinköpta men jag kan säga att nu är det inget plagg som åker på utan att det först passerat tvättmaskiner. För att inte tala om allt som barnens leksaker dränks in i. Man skulle nog köpa begagnat...

Min påfrestade kropp klarar som sagt inte mycket träning nu. Lite yoga och korta lååångsamma promenader är min melodi varvat med gos med spikmattan. Imorgon tänkte jag skriva om inspiration vad gäller träningen. Vad/vem inspirerar dig att träna? Du kan väl berätta för mig. Igår fick jag veta att en kompis inspirerats av mig. Gissa om det värmde i hjärtat!

Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Pia

Du är ju hur snygg som helst! Som vanligt!

2010-09-11 @ 19:20:57
Postat av: Hejamamma

Tack, det värmde!

2010-09-12 @ 09:18:17
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0