Sista veckan

Kommande vecka är min sista jobbvecka innan lite semester och mammaledighet. Känns mycket konstigt, jag som bara hunnit jobba sedan februari då min mammaledighet med Lilleman tog slut...

Jag har ju lite planer för kommande mammaledighet. Bl.a. har jag tänkt förkovra mig ytterligare inom kost och träning genom att läsa till personlig tränare. Hoppas du ser till att anlita mig sen!

Framförallt ska jag ju spendera mammaledigheten genom att njuta av mina tre underbara ungar. Tänk vilken tur jag har! Alltför ofta tycker jag att man glömmer stanna upp och se allt bra man har. Själv har jag världens finaste ultramake och än så länge två alldeles fantastiska barn. Livet är bra.



Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

och du mig som massör;)

2010-09-26 @ 21:18:48
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0