Önskar jag kunde vara med...

I november är det dags igen för konventet Best of the Best, ett fitnesskonvent jag aldrig fått tummen ur att gå på. I år kommer jag ju, av naturliga skäl, inte vara med men nästa år får inget stoppa mig. Förstå vilken motivationsboost och möjlighet till inspiration! Ska du gå?

För ett tag sen vann jag ett presentkort på sportamore.se. Perfekt tillfälle att hitta nåt nytt träningsplagg som man kan känna sig lite fräsch i när jag under hösten/vintern så sakteliga ska komma igång med träningen igen. Visserligen är det väl promenader och eventuellt lite försiktig core som gäller men det behöver ju inte stoppa mig från att se lite snygg ut samtidigt. Som jag sagt tidigare finns det många olika sätt att hitta motivation och inspiration och varför inte låta nya träningskläder peppa dig?

Heja mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0