Mamman testar - Del 1

Sedan ett par veckor tillbaka är jag Buzzador. Det innebär att jag får chansen att testa nya produkter och tjänster och dela med mig till andra med varuprover och vad jag tyckte om produkten.

Jag fick prova LOVEFiLM:s filmpaket "Fast 4" kostnadsfritt under en månad. Jag lade upp en filmlista på 15 filmer jag var intresserad av och så skickade de hem 4 filmer i paket om 2 till mig. De första 2 filmerna var "Ice Age 3" och "Last King of Scotland". Vad gäller den första filmen gillades den av alla oss som tittade på den, både unga och gamla. Den andra filmen var väldigt grym men får en 3:a i betyg då den var välgjord med bra skådespelare.

Just nu har vi de två sista filmerna hemma; "Flickan från ovan" och "Farsan". Vi såg den förstnämnda igår och den var bra och annorlunda men som mamma och höggravid har jag svårt att se filmer där barn far illa. Det smidiga med Lovefilm är att man snabbt får filmerna skickade till sig och sedan portofritt skickar tillbaka dem. Bra för dem som kollar mycket på film men inte vill ladda ner dem.


Gå in HÄR så kan du också prova en månad gratis!
 
  
 
 
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0