Ibland får man vara lat...

...men inte när det gäller träning. Det skadas man av i längden och det vet du ju. Idag var jag och ultramaken lata. Vi orkade inte göra den där planerade lasagnen så vi åkte till Kista centrum för att äta middag... Jag var sugen på indiskt och det var det närmaste. Gott! Jag passade på att se om Scorett-butiken hade de där skorna jag visade häromdagen men icke! Det är som om det inte är meningen att jag ska köpa dem och så kan det ju inte vara tänkt, visst inte mamma?

Nu har jag en vecka kvar att jobba innan jag ska vara ledig inför förlossningen. Vad ska jag hitta på om dagarna? Planen, i och med att jag är ganska orörlig, är att jag lämnar Lilleman på dagis och sedan tar en kort promenad som avslutas med yoga hemma. Det gäller att ha en plan annars kanske man växer fast i soffan. Hur skulle det se ut? Även om jag är känslig för belastning nu tror jag fortfarande att total inaktivitet är livsfarligt. Precis som för ALLA andra.

Du får gärna berätta vad du tränar. Jag kan inte lova att jag inte blir avundsjuk men jag blir aldrig missunsam. Håll mig uppdaterad om vad du gör så kan jag låtsas att jag tränar med dig. Ja, jag vet, jag är lite sjuk i huvudet men bara lite...

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi vet att det inte ryms fler par i garderoben

2010-09-24 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0