Helg!!

Det är alltid lika skönt när fredagen kommer. Idag hämtade min fine ultramaken mig från jobbet eftersom jag hade såna förvärkar... Jag inser då och då att denna jättekula jag har snart kommer att resultera i en baby. Det är ju så himla konstigt! Vi har förberett allt nu men ändå har jag svårt att se mig med tre barn. Jag är ju inte ens 32 ännu. Snart är jag det men inte ännu.

Igår gjorde jag nåt dumt. Jag slösurfade och kom på att jag skulle titta lite efter skor...till mig...kan man aldrig ha för mycket av. Jag hittade massor! Kolla in dessa:

Super-cute! Snart blir det ju höst och allt. Bara för att man är mamma behöver man ju inte går runt i mysbyxor och Uggs, eller? Jag ska ju lämna lägenheten ibland i alla fall. Om inte annat så för att köpa blöjor...

Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: mirandak

Hallå! Du måste ju länka så vi andra "shopoholics" också kan göra nödvändiga fynd!!

2010-09-17 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0