Gräsänka...

...å saknar mina killar. Ultramaken tog med sig barnen till Uppsala idag för enn 100km-tävling där han ska supporta några av sina kunder som han coachar. Eftersom man inte springer 100 km på några minuter innebär detta att jag är alldeles ensam hela dagen. Fy vad trist! Det var kul i ungefär 1 timme. Jag har hunnit mangla, tvätta, tittat på TV och har vilat jättemycket men jag skulle mycket hellre vara med familjen. Jag har sagt det förr men det är ganska svårt att vara så begränsad som jag är nu med alla krämpor som följer med graviditeten. Att tillåta mig bli sjukskriven på halvtid satt mycket långt inne men jag inser att om jag klarade av att göra mer skulle jag inte vara sjukskriven på halvtid.

Igår såg vi till att få en riktig vitaminkick hela familjen!

Lilleman blev sur när vi tog glaset från honom bara för att ta bilden. Han gillade fruktdrinkarna vi gjorde av ananas, kiwi, hallon, blåbär, vindruvor och lite vatten. Det gjorde vi andra också.

Nu ska jag underhålla mig själv med yoga och spikmatta. Det brukar få mig att må bättre en stund.

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0