Goodiebag!



Som jag berättade igår var jag inbjuden till NK för mingel med Mama. Det började med modevisning där barn visade kläder från märken som Burberry, Hilfiger, Hugo Boss, DKNY m.m. Hur söta kläder som helst. Jag blev tokkär i en klänning från Burberry, bara 1230 kr... Efter det bjöds vi på bubbel, macarons m.m. av tidningen Mama. När vi sen gick hem fick vi en liten goodiebag med oss hem. Trevligt med andra ord. Jag gillar goodiebags!

Innan detta event gick jag till min favoritbutik vad gäller löpargrejer: Runners store. Där får jag alltid bra service trots att butiken alltid är fylld med kunder. Idag var det Jocke Berg från Kent som hjälpte mig...eller nej, det var det väl inte men han var väldigt lik. Det bidde i alla fall äntligen ett par nya löparskor:

Inte en dag för tidigt. Löparskor ska man ha max ett år eller 100 mil, beroende på vad som inträffar först. Varför? Dämpningen slits ut. Även om du använder dem lite så torkar de. Jag tänker inte ens säga hur gamla mina skor är... Helt enkelt alldeles för gamla. Nu ska jag använda de nya skorna till promenader och efter årsskiftet blir det löpning deluxe. Åååå, vad jag längtar! På tal om det måste jag komma igång med stabiliseringsövningarna för höften på allvar. Kanske kan de göra att jag slipper problemen med höften.

Efter NK-eventet hämtade världens bäste ultramake upp mig. Han hade varit och köpt nåt litet men ooooo så gott till mig:

Äkta, hemmagjorda chokladpraliner! Gissa vem som ska njuta ikväll? Ja, jag är en bortskämd fru. Det är nästan så man skäms men bara nästan...

Idag blir det yoga och stabiliseringsövningar för mig. Vad blir det för dig?

Hejamamma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0