Dags att trappa ned?

Ja, ibland säger kroppen till på skarpen. Min rygg har besvärat mig ett tag nu och denna vecka har jag väl inte mått förträffligt, om jag ska vara helt ärlig. Min snälla syster och hennes familj bjöd hem oss på grillat och jag slocknade på deras soffa innan middagen ens påbörjats... Tur att det var hos syrran. Fr.o.m. nästa vecka börjar jag jobba hemifrån en dag i veckan. Det är tur att man har ett jobb som faktiskt funkar så.

Imorgon ska jag på NK på lite mingel när de promotar sin barnavdelning och på söndag ska jag heja på min kompis som springer Tjejmilen. Vi får se om träningsprogrammet jag ordnade åt henne har gett effekt. Jag är själv säker på att du når din målsättning, H!

Du förresten, du har väl börjat sätta dig in i partipolitiken inför valet? Röstar man inte tar man inte sitt ansvar som vuxen människa. Men det är väl klart du röstar?

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0