Ute på turné

Idag har jag och Lillan varit på turné. Först åkte vi till mitt jobb och lunchade med H och sen promenerade vi till ultramakens jobb där vi visade upp Lillan. Jag tycker det är skönt att komma iväg lite och få lite social stimulans. Jag antar att tiden som man är i den välkända bubblan efter förlossningen blir kortare ju fler barn man får. Man inser att det är ganska mysigt att umgås med sin baby även utanför hemmets väggar. Innan vi åkte hann jag till och med storstäda här hemma. Lillan sover ju hela förmiddagarna och vaknar inte av dammsugaren så det är bara att köra.

Dagens träning har bestått av knipövningar, mina plankor och en promenad - klockrent med andra ord!

Nu har jag en liten tjej som vill äta igen.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0