Paket till mig!

Idag kom paketet! Ultramaken sponsras ju av Newline och ibland har jag turen att få ta del av deras produkter. Denna gång fick jag Iconic Warmtack Jacket, LS Warm Shirt och Perform Thermal Pants:



Med andra ord perfekt för höstens promenader eller vinterns löppass. Så smarta lösningar som gör det smidigt att ge sig ut och träna. De har verkligen bra produkter för alla väders träning. Jag gillar Newline och det är inte bara för att jag har turen att få kläder gratis ibland. De är bara himla bra helt enkelt. Förhoppningsvis kan jag testa de nya kläderna redan imorgon! Jag säger förhoppningsvis eftersom Lilleman fick feber på dagis idag igen! Han som äter penicillin sedan i fredags... Han måste åkt på nåt virus utöver allt annat elände. Stackars lille plutten. Jag återkommer i alla fall med hur kläderna funkade, inte för att jag är orolig.

Idag har jag gjort mina plankor och knipövningar. Jag sköter mig och förväntar mig resultat därefter.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0