Ny kamera, tack!

Jag vill ha en ny kamera. Vi har en ok kamera när det gäller att ta bilder utomhus i dagsljus men vill man ta närbilder eller när det är sämre ljus så blir det inte lika bra. Jag vill ha en systemkamera som hjälper mig att ta bra bilder men jag har ingen aning om vad man ska kolla efter. Jag vet inte vad jag behöver, helt enkelt. Jag ska ju inte bli fotograf men jag vill kunna ta bra bilder.



Idag testade vi ett nytt recept som jag verkligen kan rekommendera. HÄR hittar du det om du är sugen. Vi åt det med parmaskinka till. Ljuvligt!

Jag undvek promenad idag också men ska ut imorgon. Hoppas bara att vädret är lika härligt som det varit idag, inte för att dåligt väder stoppar mig.

Heja mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0