Drömnatt!

Du som har barn vet att man inte alltid får sova precis så mycket som man kanske själv skulle ha velat. Speciellt efter födseln har barnen en förmåga att köra sitt eget race som man brukar säga. I natt valde dock Lillan att ta hand om mamma. Jag fick sova 2x3 timmar och därefter drygt en timme till - helt otroligt! Nu ligger hon och sover igen den lilla sötnosen och har på sig en klänning för första gången:

Mammas lilla prinsessa!
Jag måste erkänna att det är lite kul med rosa, även om jag inte tycker att man bara måste klä tjejer i rosa men har man två killar sedan tidigare är man lite svältfödd...

Snart är det dags att ta sig ut för promenader igen men jag tar det lite lugnt än så länge.

Heja mamma!


Kommentarer
Postat av: Liza

Hej! Vad söt hon är, din dotter!

kram Liza

2010-10-06 @ 10:04:31
Postat av: Marie

Så sööööt (kan inte låta bli att "överdriva")!! Det kan aldrig bli fel med rosa ;-)

2010-10-06 @ 10:12:29
Postat av: Angel19

Sötaste lilla Falken! Vad skönt att hon ger mamma lite vila;)



Kram

2010-10-06 @ 18:09:52
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Linda

Kan inte vanta tills jag fatt traffa min guddotter. Hon e bara sa sot. Kram fran moster, och puss me for den delen.

2010-10-07 @ 02:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0