Detta kan jag vänja mig vid...

Att gå runt och mysa hemma med barnen och ultramaken.

Det är häftigt att betala skatt när man inser vilken sjukvård alla vi i Sverige får ta del av. Tänk att man på 5 minuter kan dra ihop ett helt operationslag när ett barn ska förlösas med kejsarsnitt. Tänk att familjen får 10 dagar tillsammans i form av "pappadagarna" och att vi som föräldrar sen kan vara hemma länge med våra barn. Då inser jag att det inte är så dumt med våra höga skatter i Sverige.

Jag fortsätter med min lätta träning hemma; att komma igång och röra på mig efter snittet och förlossningen och knipa regelbundet. Sakta men säkert kommer jag tillbaka.

Heja mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0