Zzzzzz...

Jag är känslig för sömnbrist och är ingen glad tjej utan sömn. I natt höll jag på att bli tokig. Jag började nicka till i soffan vid 20.00 och efter 21 gick jag och lade mig efter att ha gett Lillan mat. Hon somnade och när jag lade mig brevid henne vaknade hon och ville äta fram till kl. 01. Jag skämtar inte, tyvärr. Vad är problemet? Jag önskar jag var en sån som kunde sova på dagen men det kan jag inte så jag lär väl somna tidigt på vår filmkväll. Storeman får bestämma snacks och film. Hans och ultramakens plan var att de skulle bestämma vad jag skulle baka varje vecka men där satte jag stopp. De skulle bara sätta sig i soffan och hitta nåt krängligt recept och sedan jäsa i väntan på att jag bakar mellan amningarna. Not really... Jag bakar gärna men inte under dessa slavlika premisser.

Detta stoppar mig inte från att göra mina plankor idag men frågan är om jag orkar ut på en promenad. Skulle jag inte göra det är det inte hela världen. Jag har hittills promenerat varje dag denna vecka och det har varit minst en timmes promenader. Då kan man kosta på sig en dag utan promenad.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0