Uppdatering 2

Här kommer den, fotot som visar hur jag nu ser ut. Jag tänkte först att det har väl inte hunnit hända så mycket på den månad som gått sedan jag fotade mig sist (d.v.s. en vecka efter förlossningen) men jag tycker mig se en skillnad i fasthet:

Den häftiga outfiten består av världens skönaste sport-BH (Newline, såklart!) och syrrans mycket använda och tvättade gamla mammabyxor. De senare går nog inte att få tag på längre. Jag tror att de slutade tilverkas typ 1844.



Vikten har stabiliserat sig och ligger på ca. 53kg. Ett par hekto mer än innan graviditeten. Det känns himla bra måste jag säga. Snittet har läkt, stygnen har försvunnit och jag jobbar på. Idag består träningen av en promenad in till banken där jag ska växla in våra ihopsamlade 50-öringar om det fortfarande går? Annars får jag, Storeman och Lillan en dryg timmes promenad i alla fall. Utöver detta blir det plankor och knipövningar.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0