Snart blir jag genomskinlig...

Har varit inne hela dagen idag med Lilleman men nu börjar febern ge upp - thank the Lord! Visst, ultramaken hade inte protesterat om jag velat gå ut en sväng men jag och Lilleman har haft det så mysigt här hemma. Vi har precis bakat mockarutor. Det är ju lördag och så måste man ju äta nåt smaskigt. Det blev det igår också när vi hade filmkväll. Storeman valde filmen A-team och vi åt glass och ostbågar. Om filmen var bra? Ingen aning. Jag somnade väl kanske 20 minuter in i den och sen vaknade jag då och då men det var lite svårt att få ett sammanhang...

Ingen promenad idag alltså men jag är fortfarande hostig å snorig. Imorgon ska jag ta mig ut om förkylningen inte blivit värre. Om Lilleman är feberfri kanske vi alla går ut en kort sväng för att få lite luft. Jag tror inte man blir friskare av att vara inne hur länge som helst. Nu ska jag lägga mig i planka.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0