Rensar i träningsgarderoben

Är man inne hela dagen kan man lika gärna passa på att rensa lite och träningsgarderoben har länge ropat på hjälp. Ordet bombnedslag ligger nära till hands... Jag upptäckte i alla fall att jag inte är i akut behov av löparkläder. Den dåliga nyheten är dock att jag upptäckte att pulsbandet till min Suuntoklocka har gått sönder. Jag behövde i alla fall en ny då min gamla klocka inte är kompatibel med det Suunto-pulssystem vi kör med på puls-spinningen på gymmet. Det vore ju såklart ganska skönt att som intruktör på pulsspinningpass ha en klocka som funkar och inte behöva låna band varje gång.

Om man är i rensartagen kommer Lilleman som skjuten ur en kanon och vill "hjälpa till".


Trots hans hjälp blev det bra tillslut:


Ganska mycket Newlinekläder har jag och är redo för kommande löpturer. Häromdagen fick jag en ny Newlinemössa med windstopperfunktion. De är verkligen superbra och det får vara bra kallt för att du ska frysa om huvudet med den på.

Heja mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0