På gång

Idag drog hela familjen ut på en långpromenad. En timme och en kvart var vi ute och gick. Vi tog oss till ett villaområde i närheten där villorna är riktigt stora och lyxiga. Helt otroliga hus finns det där. Jag blir så nyfiken när jag promenerar där; vem är det som bor i dessa palats och vad jobbar de med? Med andra ord, vad ska jag göra för att kunna köpa ett sådant hus? Nej, i ett sånt hus kommer jag nog aldrig kunna bo. Jag gissar att de som bor där är företagsledare m.m. Jag är inte beredd att jobba hur många timmar som helst, resa halva veckan och knappt vara ledig på semestern. Jag vill ju vara med familjen först och främst och om det då innebär att jag måste bo i en hyreslägenhet i förorten så får det vara så. Hellre det än att inte träffa famlijen.

Jag känner suget efter att vara på gång. Då är det träningen jag syftar på. Jag känner att jag börjar komma på banan igen. Imorgon ska jag ut och gå igen och nästa vecka tror jag att det är möjligt att öka intensiteten på promenaderna. Plankor körde jag idag igen och det känns bra. Imorgon kommer en uppdaterad bild av hur mina framgångar ser ut på min kropp.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0