Oh yeah!

Idag är en bra dag.

Gissa vem som precis gled in i sina vanliga stuprörsjeans?


Yep, that would be me!
Mina 27:or åkte precis på och det var inte ens svårt. Ok, det hänger lite skinn över kanten men fortsätter jag med mina plankor så ska nog även det fixa till sig. Förstår du vad länge sen det var som jag gled omkring i något annat än byxor med jättemudd eller mysbyxor. Det känns som om det var innan det fanns TV.

Idag är det dags att börja med julklappsinköpen. Man vill ju inte stå där i december med en jättelista kvar att inhandla. Vanligtvis är jag ute i bättre tid än nu men det ordnar sig. Listan över allas julklappar är gjord nu, det är bara att börja. Men först ska jag lägga mig i planka, i mina 27:or!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: mirandak

Jättekul för dig, super, speciellt för en annan som snart bara kan ha mysbyxor eller byxor med jättemudd... jättekul ;-)

2010-11-06 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0