Multitasking-Mum



Vi lekte inne i Lillemans rum och jag passade på att göra mina övningar samtidigt som jag läste för honom - båda nöjda och glada!



Lillan och Lilleman bondade.

Jag har funderat mycket idag på strukturen på min träning. Nu har förkylningen lämnat vårt hem och mig likaså. Mitt nya träningsprogram kommer se ut så här:

-Promenader varje dag där en promenad i veckan kommer att vara på 1 1/2 timme och en promenad kommer vara tyngre d.v.s. i kuperad terräng. Spinningdagar blir promenaden kortare och med syftet att få frisk luft
-Övningar i form av planka och sidoplanka samt höftlyft varje dag
-Spinning en dag/vecka
-Mamma/barnträning en dag/vecka (kombinerat kondition/styrkepass)

Jag kommer köra detta schema ett par veckor fr.o.m. nästa vecka och känna efter hur kroppen svarar. Utifrån detta reviderar jag sedan schemat.

Visste du förresten att platserna till Stockholm Marathon nu är slut? Tur att man har en av de där dryga 20 000 platserna!

Heja mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0