I min ensamhet...

sitter jag här. Klockan är bara 20.30 men alla mina killar och min lilla tjej ligger och sover. Ultramakens sömn lämnar mycket att önska i och med att Lilleman inte sovit bra på flera veckor och då jag har Lillan och inte fått lyfta tungt förrän nu måste han ta honom. Trots att vi har den tysta överenskommelsen bränner det dåliga samvetet som en sur mage. Sömnen är viktig för alla men speciellt om man tränar så mycket som ultramaken gör. Det är en viktig nyckel till återhämtning och jag känner mig urdålig när han varje morgon kan konstatera att det varit en urusel natt. Lilleman är självklart helt slut varje morgon han med och även idag fick jag hämta honom från dagis då han fått feber - igen! Han har nu varit sjuk sedan början av oktober. Imorgon går jag med honom till läkaren - igen!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

KRYA PÅ HONOM och jag hoppas ni snart får mer sömn! Största kramen!

2010-11-10 @ 21:25:16
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0