Hurra för mig!

Idag fyller jag år, hurra för mig! Jag skämdes bort redan i morse med presenter från mina hjärtegull. Jag fick en hårklippning och färgning, ja alltså det var inte familjen som klippte och färgade jag ska få gå till en riktig frisör, och jag ska få gå och prova ut ett par formgjutna sulor. Mina gamla sulor har jag haft sedan år 2000... not so pretty. Varför? Jag är en snål jävel och har inte prioriterat det. Oftast är det ultramaken som prioriterar sådant åt mig. Storeman hade gjort ett jättefint kort till mig där han skrivit så fint med skrivstil.


Nu ska jag passa på att njuta lite av lugnet eftersom båda barnen sover efter en liten promenad i den friska luften. Gissa om vi behövde få lite rosiga kinder allihop. Jag ska fira mig själv med en god kaka till kaffet. Det är jag värd. På sin födelsedag får jag fika då blir det som att unna sig. Gör man det varje dag är det inte att unna sig längre. Då är det som att skita ner sig inifrån.

Den är inte så stor, min kaka, men tillräckligt.

Heja mamma! 


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattiskramar från oss och ha enbra dag

2010-11-16 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0