Funderar

Det börjar bli dags att anmäla sig till PT-utbildningen snart men vilken ska man välja? Det är ju inte bara ett företag som man kan välja. Just nu står det mellan Personal Trainer school (som är riktigt dyr), Safe education och The Academy. Nån som har koll? Jag tror att den första går bort då den är mycket dyrare än de andra och rent spontant känns det inte som om den kan vara så mycket bättre. Jag har en hel del kunskap med mig i bagaget, det känns bra, men jag vill ha på papper att jag är en personlig tränare. Jag hoppas ni är många som kommer anlita mig!

Idag kom snön hit till huvudstaden. Jättemysigt eftersom vi har en fyrhjulsdriven Jeep och ultramaken har ordnat vinterdäcken. Värre är det för de andra som sätter sig själva och andra i fara genom att vänta alldeles för länge med att sätta på vinterdäcken och dessutom inte låter bilen stå när snön "överraskar"dem.

Ingen promenad idag då jag känner mig lite förkyld och det dessutom var riktigt blåsigt och snöigt. Ingen bra combo. Jag verkar också ha sträckt nåt i magen så plankorna får vänta idag. Knipövningarna kör jag i alla fall. Gör du det?

Heja mamma!


Kommentarer
Postat av: Nina

Går lite i liknande tankar...PT utbildning. Vad jag hört så är PT school den bästa. Tyvärr så är den, precis som du säger, riktigt dyr. Mitt andrahandsval är The Academy.

SAFE är inte ett val för mig. Vet inte riktigt varför. Kanske för jag inte känner någon som gått där. Lycka till med valet! :)

2010-11-09 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0