En dag på stan

Gårdagen spenderades inne i stan. Jag, ultramaken och Lillan var inne för att handla lite julklappar. Vi är riktigt effektiva när vi sätter igång; det finns en lista med vad vi ska köpa till vem och en plan i huvudet när det gäller vilka affärer som ska besökas och i vilken ordning. Lunchen intogs på Max faktiskt. Har inte varit där sedan i somras och då kan det vara gott. Jag iakttog en till synes normal man som var och åt med ett kvinnligt sällskap, förmodligen hans fru. Mannen gillade den smälta ostdippen väldigt mycket. Så mycket att när han dippat allt han hade på brickan dippade han upp resten med pappret som legat runt hamburgaren... For real!! Det är visserligen inte Franska matsalen på Grand Hotel men man kan väl vara lite classy i alla fall. Sånt stör mig. Äckliga människor, alltså. Jag inhandlade även något till mitt och ultramakens kommande projekt:


Min mage var fortfarande inte i sitt livs form igår så jag gjorde inte ens mina övningar. Promenad på stan blev det ju och självklart knipövningarna. Det gör väl du också varje dag?

Nästa vecka måste jag komma iväg på spinningen men det blir tidigast på onsdag. Sedan i morse är jag gräsänka då ultramaken är i Chicago. Nu ska jag hoppa i hemma-uniformen:

Långisar å yllesockar. Långisarna är fancy-varianten från Newline.

Heja mamma!


Kommentarer
Postat av: Ultramaken

Även i långisar och raggisar är du världens snyggaste, bästa, snällaste foxymamma.

Tänker på dig hela tiden.

2010-11-28 @ 14:11:29
URL: http://Www.andreasfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0