Trött men stolt!

Idag har jag varit igång hela dagen. Supportade ultramaken som imponerade stort på Lidingö ultra, 50 km. Han tog en hedrande 3e plats på en distans som egentligen är för kort för honom och efter 3 veckors sjukdom. Vilken superman!! Jag har varit utomhus hela dagen och gått å gått å gått runt på Lidingö. Nu är jag trött, kanske gick även jag 50 km?

När jag väl kom hem såg jag till att få lite övertidsarbete gjort. Inte illa men nu är jag färdig för soffan och suktar efter de där ostbågarna som ultramaken handlade hem... Lilleman såg förresten till att testa lite klädsim idag. Jag hann inte klä av honom innan han hoppade i badbaljan... Ojdå!

Imorgon blir det välgörande funktionell träning hemma. Det är bäst man tar hand om sig, eller hur? Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0