Som om inte alla redan visste...

Jepp! Det är alltså en bulle som gräddas i ugnen igen. Ibland styr ödet och det är bara att tacka och ta emot. Idag var det dags för ultraljud och allt såg bra ut. Det verkar som om det är en liten tjej som växer och gör kullerbyttor inne i min mage.

Detta är således anledningen till att min träning minskat i kvantitet och intensitet. I början mådde jag helt enkelt så fruktansvärt dåligt. Det var som om jag hade magsjuka och hög feber i flera veckor... Inte så trevligt men jag släpade mig till jobbet i alla fall. Vi har ju förunnats med moderna toaletter även på den statliga myndighet som jag jobbar på...

Ja, som ni ser är jag redan ganska stor...Sköterskan som skötte ultraljudet trodde att det var två därinne innan hon genomförde ultraljudet. Jag är ganska glad att det bara är en.

Självklart fortsätter jag träna! Flera har antagit att jag nu slutar träna innnan förlossningen men det vore ju rent ut sagt korkat av mig. Det är ju nu om nån gång man måste vara i form, eller hur? Hejamamma!


Kommentarer
Postat av: mirandak73

Stort grattis, träna på efter din egen vilja och förmåga det mår både du och tjejen bra av!!

2010-05-21 @ 20:30:25
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Angel19

im happy for u!

hugs from spånga

2010-05-21 @ 20:48:01
Postat av: Sara B

Grattis!!

2010-05-29 @ 12:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0