Imorgon blir det spännande...

...jag är lite pirrig och mycket nyfiken.

I veckan har jag hunnit med spinning i tisdags och core igår. Båda passen gick bra och nu är det bara ett endaste corepass kvar. Snart ska jag bege mig ner till gymmet för ett instruktörsmöte. Det blir skönt med en promenad i det härliga vädret. Det är så man blir förvirrad när man kommer ut. Var är jag? Var är vintern som jag aldrig trodde skulle försvinna?

Kanske berättar jag imorgon om vad jag gjort på förmiddagen... Om nån vill veta, det kanske bara är jag som är pirrig. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Ida

Om jag ska gissa så tror jag de kan vara samma sak som jag ska göra snart. Hoppas de går bra, vad de än är =)

2010-05-20 @ 20:57:18
Postat av: Angel19

Jag är sååååå glad för er skull och som Saida visste jag;)



Kram!!

2010-05-21 @ 19:44:48
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0