Ge mig sol!

Jag har blivit helt besatt av att komma iväg på en solresa. Jag tänker på det hela tiden, plågar mig själv med att surfa på nätet efter solresor, kollar hotell, priser m.m. Tyvärr tillåter inte budgeten en solresa i år... Vi har annat vi kommer vara tvungen att lägga pengar på här framöver men ändå fortsätter jag surfa och fantisera. Tänk vad härligt pojkarna skulle ha det under en vecka utomlands med sol och bad. Kanske skulle jag få tid att ligga en stund om dagen på en solstol med en bok i handen; min version av paradiset! Mys med familjen och ligga och läsa på stranden, det kan inte bli bättre. Jag antar att jag får hoppas på att det blir en fin sommar i Sverige och på vår snabbvisit till Köpenhamn i augusti...

Hejamamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0