Big mama is back!

Precis hemkommen från gymmet och ett dunderhärligt träningspass!! Varför har jag haft ett så långt uppehåll från mina helggymträningar??! Ok, det finns några anledningar men nu finns de inte kvar längre så nu kör jag på. Vädret på morgonen var underbart, kl. 9 är det inte mycket folk på gymmet och Ipoden var laddad med härlig musik. Visst får ni lust att träna som jag går på? Det blev 30 minuter på EFX:en:


Sen följde styrketräningsövningar på både maskiner, med fria vikter, med boll och med stepbräda. Aaaaah! Vad bra jag är! Klockan 10 var jag hemma igen OCH hade kört ett effektivt, kvalitativt pass - sug på den du!

Vad ska du göra för att göra dig själv lycklig idag? Berätta!
Igår testade jag ett nytt recept jag fått av en kompis. Min store kille var lite avvaktande märkte jag men även han älskade maten; parmalindad kycklingfilé i balsamsås med ris. Ni ska få receptet.

Hejamamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0