Ny vecka - nya tag!

Visst lät det hurtigt! Om man känner sig lite seg kan det ibland hjälpa att låtsas vara hurtig så kanske man sparkar igång sig själv. Ibland funkar det så det är vårt att testa. Ja, jag är lite fånig ibland men det får jag vara.

Löppasset i lördags gick bra. Det var riktigt tungt och mina muskler i rumpa och ben ropade åt mig "vi trodde du hade slutat, vad tusan är det här?!?". Det är tydligt att ens kondition och styrka verkligen är en färskvara. Jag tycker det är lite roligt med de människor som fått för sig att träning i ungdomens dagar ger någon form av grundkondition som aldrig försvinner. Not really... Det är lika troligt som att ett mjölkpaket som stått ett halvår i kylen funkar att dricka.

Idag blir det lite styrkeövningar. Imorgon är första spinningpasset på en månad... Hejamamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0