Äntligen löpning!

Idag ska jag äntligen ut och springa igen. Nu var det verkligen länge sedan på grund av alla förkylningar och magsjukor. Jag gissar att det kommer att kännas tungt men jag börjar försiktigt med bara en halvtimme. Ultramaken ska ut och springa i 1 1/2 timme först sen hämtar han upp mig och lilleman. Lilleman fick förresten sina första gympaskor idag, foto kommer. Just nu ligger de kvar i bilen...

Glömde förresten berätta hur det gick för ultramaken och hans löptur på Vildmarksmässan; han tog svenskt rekord på 108,63km. Inte illa! Men jag visste ju att det skulle gå bra.

Vad ska du träna idag? Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Hoppas löppasset gick bra! Själv masade jag mig till Sats, för första gången på alldeles för lång tid! Jag hade dock bra spring i benen, vilket jag känner av idag ;-)

2010-03-22 @ 09:23:23
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0