Många promenader blir det...

Min träning består för närvarande framförallt av promenader och träning på gymmet. Idag tog hela familjen en tur till Hagaparken där vi tog en promenad i det härliga sommarvädret. Vi försökte också få syn på det renoverade Hagaslottet som kronprinsessan ska blytta in i med sin prins Daniel i augusti men de hade gömt det väl bakom det nya stängslet.

Innan dess hann vi förbi syrran. Jag hade bokat in mig på hennes spa nu såhär inför Mallorcaresan. Det fanns en del att fixa om jag säger så. Magen gör det svårt att komma åt bikinilinjen men då är det bra att man har en syster som dessutom är en mycket duktig spa- hud- och massageterapeut. Inte nog med att regnskogen nu är skövlad, mina fransar och bryn har fått sig en helrenovering. Mina killar spenderade tiden på ett lite behagligare sätt...



Om du behöver ta hand om dig lite extra och inte vill betala så mycket som det vanligtvis kostar på spa är det HIT du ska vända dig!

Imorgon blir det gymmet för mig! Vad blir det för dig? Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara bilder på fina gudbarn! Njut på Mallorca, men säg åt C att inte dyka i barnpoolen ; )

2010-06-23 @ 07:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0