Äntligen!!

Som jag har letat efter en beautybox! Ingen väskaffär har gått mig till mötes förrän idag - Tack Täby centrum!



Butiksbiträdet hade, mot chefens order, tagit in ett par olika boxar och det var där jag hittade min pärla. Visst är hon fin! Det är min ultramake som skämmer bort mig. Det finns även resväskor i samma märke... Jag är väskoman, bara så du vet. Vi hade vägarna förbi Täby centrum eftersom vi fick för oss att åka på loppisen där men det var inte många säljare där denna mulna dag så vi gick därifrån tomhänta.

Innan utflykten till Täby hann jag med min styrketräning och om en stund väntar yogan. Tyvärr har jag inte legat på spikmattan mer än en gång hittills så det blir det också lite senare. Jag är nöjd med mig själv. Jag kör mina korta pass precis som det är planerat. Det är viktigt att man kör de pass som ska ta en närmare målet. Om man av någon anledning inte kan genomföra det passet som var tänkt denna dag måste man köra passet en annan dag samma vecka. Självklart är det bättre att köra något pass hellre än inget alls men veckans nyckelpass ska alltid hinnas med annars når du inte målet. Möjligheterna finns där, du ska bara hitta dem, eller hur! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0