Vilket toppenpass!

Spinningen var så himla rolig igår kväll! Det var mer folk än vanligt, troligtvis en hel del nyårlöften på cyklarna, och kunderna verkade verkligen vara på G. Det sporrade mig att vara ännu mer på G än vanligt. Sen är det förstås alltid roligt att få positiv feedback och få höra hur roligt folk hade. Jag fortsätter tänka på mina "nyårslöften" och behöll fokus även på min egen träning genom hela passet. Jag känner mig faktiskt lite mör idag, jag tog i som attan igår.

Idag händer inte så mycket rent träningsmässigt förutom mina rehabövningar. Gamla lägenheten ska besiktigas, håll tummarna, jag ska gå med barnen till biblioteket. Min store kille har ärvt min kärlek för böcker och läsning, lilleman gillar också böcker men då framförallt att äta dem...

Imorgon blir det träning igen. Kanske åker jag skidor men om inte det går blir det härlig löpning och styrka. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0