Värsta grymma tjejen!

Sista passet denna veckan blev, som planerat, ett distanspass. Jag sprang i 40 minuter och farten bestämdes av pulsen då den ska vara ca. 75 % av max. Nu är ju batterierna slut i mitt pulsband och jag har inte fått tummen ur och fixa nytt men eftersom jag är ganska säker på det här med pulsträning och känner min kropp väl tror jag att jag ändå hade ganska bra koll. Det var ett par tillfällen under passet som jag kan ha touchat ca 80 % men det är ju medelpulsen som räknas. Passet gick för övrigt myekc bra. Jag har sådan fart i benen! Jag känner mig verkligen asgrym! Can I get an Amen, sister! 6 träningspass på en vecka!!

-Löpning, intervaller
-Spinning
-Core+extra styrka
-Vila
-Löpning, långpass 
-Kondition+styrka på gymmet
-Löpning, distans

Jag vet att jag kan låta skrytsam men jag kanske ska förklara mig lite. Syftet med min blogg är dels att förhoppningsvis inspirera andra men huvudsyftet med träningsbiten av min blogg är att motivera, inspirera och utveckla mig själv. Det jag gör är att coacha mig själv mentalt; jag minimerar utrymmet för det negativa och lyfter upp det positiva till skyarna för att pränta in det positiva jag åstadkommer. Gör det du med, vettja! Ja, alltså boosta dig själv. Du behöver inte boosta mig om du inte vill ;). Jag struntar i om folk som inte förstår detta tycker jag är märklig. Det funkar för mig, det räcker.

Jag ska erkänna att min kropp är lite mör efter veckans förhållandevis hårda träning men den är inte så trött som man kan tro. Imorgon blir det intervaller - det är ju måndag! Hejamamma!


Kommentarer
Postat av: MirandaK

Jag tycker att du är värsta grymma tjejen!! You go girl och strunta i alla negativa slömaskar!!

2010-01-24 @ 21:46:05
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Pia

Blir otroligt peppad av att läsa din blogg! Det är beundransvärd vad du är strukturerad och välplanerad! Vilken härlig känsla när man är inne i ett sånt otroligt träningsflyt! Längtar dit!

2010-01-25 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0