Snabb, snabbare, snabbast!

Dagens pass var ett intervallpass som jag som vanligt körde på gymmets löpband. Lite sent omsider kom jag dit - helt fel tid när ALLA andra också var där och skulle parkera sin bil i snömodden. Själv försöker man hålla på reglerna men tyvärr gör inte alla det vilket innebär att om man väl tagit sig in på parkeringen men inte hittat en plats blir det mycket svårt att hitta tillräckligt med plats att ta sig ur... Nog med negativt, jag hittade ju en plats tillslut. Intervallerna gick som vanligt jättebra. Jag kan fortsätta öka tempot men ska nog, efter konfererande med ultramaken, kanske öka längden på intervallerna. Det är kul när man märker resultat! Efteråt körde jag mina rehabövningar.

Lilleman har inte gillat att det var måndag idag. Måndag innebär ju att han och jag är ensamma efter en rolig helg då ultramaken och Sigurd också varit hemma. Han har varit ganska gnällig och letat sig ut i hallen för att leta efter fler familjemedlemmar. När då äntligen store killen kom hem rusade han ut i hallen som ett skott och ville vara med honom och hans kompis. Att vällingflaskan var näst intill orörd var ointressant...

Imorgon blir det spinning. Nytt, fräscht pass som blev skitbra om jag får säga det själv och det får jag ju! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0