Lilleman gick idag!

Lilleman har gått för första gången idag. Vi var och badade och vattnet gick upp till grenen på lilleman. Han insåg att han inte kunde sätta sig som han brukar göra när ultramaken höll fram sina händer åt honom så han tog ett par steg istället. När vi sen kom hem kom syrran och hennes man förbi med barnen (vi har hand om dem över natten för att de ska få en romantisk dag/natt). Då tog han tre steg mot henne och sedan tre steg mot ultramaken!! Vilken grej!

Självklart har jag hunnit träna idag! Innan vi badade körde jag 30 minuter på crosstrainern och därefter blev det styrketräning:
-benböj på balansplatta (rekommendation från sjukgymnasten)
-utfall med twist
-dips
-chins
-axelpress
-en special-axelövning jag inspirerats av från bodypump
-bicepscurl
-diverse magövningar
-mina rehabövningar

Imorgon är planen att köra ett löpass. Det bli ett distanspass på ca 40 minuter. Då kommer jag att ha kört 6 pass denna vecka - det ni! Jag känner nu att jag är lite hög på träning! Den plan jag lagt upp för 2010 fungerar sååå bra. Med kosten och träningen och jag sporras verkligen av att jag gör det jag sagt att jag ska! Jag för mig själv framåt, det är det ingen annan som kan. När jag stöter på hinder fullkomligt studsar jag över dem!

Lite besviken är jag över att det bara är mamma som kommenterat mina tatueringsplaner. Tror ni inte det blir fint...?


Hejamamma!


Kommentarer
Postat av: MirandaK

Kul med en kille som kan utforska världen med "egna steg"!! Angående din tatuering..., måste erkänna att jag är väldigt skeptisk, bl a p g a storleken samt blandningen av motiv. När den är klar måste du visa upp den!!

2010-01-24 @ 15:31:06
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0