Jag tuffar på

Det kändes i benen att jag tränat på ordentligt förra veckan när jag ställde mig på löpbandet idag. Intervaller stod på schemat och även om jag skulle behövt vila benen, och kanske framförallt höften, kan jag inte hoppa över träningen. Då viskar någon enträget i mitt öra: "Laaatmask". Alltså stod jag förberedd att dra till gymmet direkt ultramaken kom hem från jobbet. Intervallerna gick mycket bra, trots trötta ben. Ultramekan föreslog ett milslångt lopp här om ett tag. Jag ska erkänna att jag blev lite sugen. Inte för att en mil känns så utmanande rent längdmässigt men det skulle vara kul att se hur fort jag kan köra.... Hmm, det tål att tänkas på.

Imorgon - Spinning! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0